dinsdag 30 januari 2018

Maandag 22 januari 2018 Forrest Nest, Stormriver village, Zuid-Afrika

Maandag 22 januari 2018
Forrest Nest, Stormriver village, Zuid-Afrika
ZIEK

Om 4u begint het met kotsen. Gevalletje voedselvergiftiging. Ik denk dan nog dat het beter zal gaan als alles uitgespuugt is. Yeah, wright. Om 9.30u lukt het om mij bed uit te komen. Mop heeft de auto ingepakt. Half slapend wordt ik naar Plettenberg gereden waar we keurig op tijd bij Monique zijn om de sealduik te betalen. Want daar draait het nu al maanden om. Ik sta te trillen op mijn benen en moet gaan zitten omdat ik bijna wegval. Ze heeft wel een goed voorstel om niet 2 x de boot te charteren maar slechts 1x en dan Jacobs Reef en de zeeleeuwen duik te combineren. Hebben ze nog nooit gedaan. Maar of ik wel wil betalen. Door de storm is duiken nu, morgen en overmorgen hier ook niet mogelijk want de golven zijn te hoog voor een shore entry. 2m+. Ik voel me als een dweil dus zsm door naar the Anchoridge Guest house. Ze hebben ons een upgrade gegeven naar een kamer met zeezicht. De rondleiding trek ik niet en stort op bed waar ik niet meer vanaf kom. Mop gaat alleen eten bij de Portugees. Ik red een half flesje water, een pakje appelsap en een mootje appel. Met moeite.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten